کادمیوم کلراید اصل و اورجینال از کجا بخریم ؟

کادمیوم کلراید اصل و اورجینال از کجا بخریم ؟

کادمیوم کلراید اصل و اورجینال از کجا بخریم ؟

کادمیوم کلراید اصل و اورجینال از کجا بخریم ؟ :

کادمیوم کلراید Cadmium chloride یک ترکیب معدنی شیمیایی است و شکل ظاهری آن جامد، کریستالی و سفید رنگ است. این ماده با فرمول شیمیایی CdCL2 دارای یون کادمیوم ۲+ و کلر ۱- که به نسبت ۲ به ۱ در ساختار مولکولی این ماده قرار گرفته است. در واقع با توجه به یون های ذکر شده اگر چه این ترکیب یک ترکیب یونی است اما از لحاظ پیوند دارای ویژگی های کوالانسی است. کادمیوم کلراید در آب بسیار محلول اما در الکل و سایر حلال های قطبی کمی محلول است. لازم به ذکر است که این ماده شیمیایی غیر قابل اشتعال است اما در صورت حضور در آتش سوزی ها موجب تولید گازهای سمی و دود های سوزش آور می‌شود.

تولید کادمیوم کلراید

کادمیوم کلراید را میتوان از واکنش بین گاز کلر مذاب و گاز کادمیوم در دمای ۶۰۰ درجه سانتیگراد بدست آورد یا در روشی دیگر کادمیوم کلراید از حل کردن فلز کادمیوم یا اکسید آن در اسید هیدروکلریک تولید می‌شود که در این روش در نهایت محلول را تبخیر می‌کنند پ.

Cd + 2HCL → CdCl۲ + H۲

مشخصات کادمیوم کلراید

  • فرمول شیمیایی :CdCl2
  • وزن مولکولی : (g/mol) 183.31
  • دمای ذوب : ۵۶۴ °C
  • دمای جوش : ۹۶۷ °C
  • چگالی : ۴.۰۴۷g/cm3
  • Cas No : 10108-64-2
  • Cat No : 655198

کاربرد کادمیوم کلرید

کادمیوم کلراید به عنوان یک واسطه شیمیایی در تولید کادمیوم حاوی رنگدانه ها و تثبیت کننده ها استفاده می‌شود. از دیگر کاربرد های کادمیوم کلراید در فتوکپی، چاپ، رنگرزی، آبکاری، روان کننده ها و …

برای خرید آنتی بیوتیک آزمایشگاهی کلیک کنید.

خرید کادمیوم کلرید

جهت استعلام از موجودی و دریافت قیمت کادمیوم کلراید از سیگما ایران فروشنده معتبر مواد شیمیایی با بالاترین کیفیت و مناسبترین قیمت با ما در ارتباط باشید.

نکات ایمنی کادمیوم کلرید

در هنگام کار با این ماده باید نکات ایمنی و حفاظت شخصی را رعایت کرد زیرا قرار گرفتن در معرض کادمیوم کلراید باعث تحریک دستگاه تنفسی، چشم ها، پوست و در مرحله بعد باعث تنگی نفس، آسیب ریه و درد قفسه سینه و ورم ریوی می‌شود.

کادمیوم کلراید به عنوان یک ماده سرطان زا شناخته شده است و قرار گرفتن طولانی مدت در معرض آن با خطر ابتلا به سرطان ریه همراه است.

بله کادمیوم کلراید نیز باعث ناراحتی و درد معده، اختلالات حسی، آسیب کبدی و کلیوی و در نهایت تشنج می‌شود.

فروش کادمیوم کلراید

شرکت سیگما ایران از جمله فروشندگان و وارد کنندگان مواد شیمیایی در حوزه خرید و فروش مواد شیمیایی تجربه بالایی دارد. شما میتوانید جهت تهیه کادمیوم کلرید با کیفیت و قیمت مناسب با ما با شماره های ارتباطی در تماس باشید.

ایران مرک نمایندگی مرک آلمان : تلفن سفارش 09357007743

سیگما ایران نمایندگی سیگما آلدریچ : تلفن سفارش 09128308091

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *