نمایندگی محصولات سیگما آلدریچ در ایران | نمایندگی فروش محصولات سیگما آلدریچ

نمایندگی محصولات سیگما آلدریچ در ایران | نمایندگی فروش محصولات سیگما آلدریچ

نمایندگی محصولات سیگما آلدریچ در ایران | نمایندگی فروش محصولات سیگما آلدریچ

نمایندگی شرکت سیگما آلدریچ در ایران | خرید و فروش محصولات سیگما الدریچ | نمایندگی سیگما :

سیگما آلدریچ (Sigma-Aldrich)یک شرکت آمریکایی فعال در زمینه علوم زیستی میباشد. این شرکت در40 کشور دنیا فعالیت دارد و عمده محصولات آن در داروسازی و زیست فناوری کاربرد دارد.

تاریخچه سیگما آلدریچ

سیگما آلدریچ در سال 1975 از ادغام دو شرکت سیگماوآلدریچ تشکیل شده وبزرگترین شرکت عرضه کننده مواد آزمایشگاهی بیوشیمی و شیمی آلی در جهان میباشد. آغازکار این کمپانی در سال1934 در سنت لوئیس میباشد.

دو برادر Bernard Fiscolowitz (برناردفیزکلویتز)وAaron Fischer (آرون فیسچر)که مهندس شیمی بودند در ابتدا یک مرکز مشاوره راه اندازی کردند و بعد شرکت خود را به عنوان شرکت مادر با نام تجاری”کمپانی شیمیایی سیگما” راه اندازی کردند.

این شرکت با تولید مواد آرایشی, چسب, براق کننده کفش و جوهر برای مقواهای  بسته بندی, مشارکت های فراوانی با سایر مشاغل در سنت لوئیس برقرار کرد.

این شرکت مهندس Dan Broida (دن برویدا)را برای کارهای مشاوره و تولید استخدام کرد.

در جنگ جهانی دوم به دلیل ناکافی بودن ساخارین  Broida(برویدا) شرکت سیگما را به عنوان بخشی از مشاورانMidwest(میدوست)(در جنگ جهانی دوم به تولید مهمات پرداخت)ایجاد کرد به این صورت که برای یک سال کمپانی اصلی تولید کننده ساخارین  را با سرعتی که کمپانی سیگما توانایی تولید آن را داشت خریداری میکردند.بعداز جنگ با زیاد شدن  منابع تامیین مواد خام شرکت سیگما ناچار به از بازار خارج شد.

استخدام Berger (برگر) که دارای مدرک ارشد بیوشیمی دانشگاه واشنگتن واز دوستان Broida (برویدا)بود باعث ورود دوباره شرکت سیگما به بازار شد.

Berger (برگر)پیشنهاد و آموزش تولید ATP (آدنوزین تری فسفات نوکلوئیدی که در سلول ها به عنوان منبع انژی  استفاده میشود)درمقیاس بالا را ارائه داد که در آن زمان بسیار مورد نیاز برای تامین منبع انرژی در ارگانیسم های زنده و تحقیقات  بیوشیمیای بود.

با یک تبلیغ کوچک در یک مجله علمی و سفارشات فراوان ATP ,  Broida تولیدات را گسترده کرد و بعد از دو سال تولید مشتقات ATP را با خلوص بالا انجام داد.

مطب پیشنهادی :
نمایندگی سیگما آلدریچ در کرمانشاه | خرید فروش سیگما آلدریچ در کرمانشاه

پس از آن کمپانی سیگما با تولید گسترده محصولات کلینیکی و مواد بیوشیمیایی وارد برهه جدید شد.

در سال 1964 کمپانی سیگما در لندن به دلیل موفقیتهای زیاد شکل گرفت و در سال1974 شعبه ای در مونیخ آلمان غربی تاسیس شد.

Bader(بدر) وJack Eisendrath (جک ایسندرت) در سال1951 کمپانی مواد شیمیایی آلدریچ را به منظور تحویل و خدمات آسان تر مواد شیمیایی درMilwaukee تاسیس کردند.

اولین ماده شیمیایی که تولید کردند (methyl-3-nitro-1_ _ (nitrosoguanidi(MNNG) و همچنینhydroxypyridnei (هیدروکسی پیریدینی)که پرفروش ترین محصول شد و محصولات دیگرEthyldizoacetate(اتیل دی زوکتت) و Tetraqnitomethaneو

Ethane dithiol (اتان دی تول)بود.

 

چگونگی ادغام شرکت سیگما و شرکت آلدریچ

در هنگام تغییر روند تحقیقات مواد شیمیایی , این دو شرکت متوجه شدند که تولیدات آنها مکمل یکدیگرند و در سال 1975 تصمیم به ادغام این شرکت کردند .

این ادغام موجب گسترده شدن و رشد دو رقمی اقتصاد سالیانه شد و برای توسعه بین المللی در سال 1980 شروع به افتتاح شرکت های تابع در فرانسه,ژاپن,اسپانیا,بلژیک و ایتالیا کرد.

خریداری شرکت سیگما آلدریچ توسط شرکت مرک:

شرکت مرک آلمان(Merck kGaA)در20 سپتامبر2014 باپیشنهاد 17 میلیارد دلار اعلام آمادگی خرید شرکت سیگما آلدریچ را داد. که در نوامبر2015 فرآیند خریداری تکمیل شد و این شرکت به عنوان یکی از شرکت های فرعی مرک مشغول فعالیت شد.

شرکت سیگما در حال حاضر یکی از بخش های کسب وکار تجارت علمی و بیولوژیک شرکت مرک تلقی میشود و پس از ادغام  با شرکت Millpore (میلپور) که توسط شرکت مرک خریداری شده به عنوان شرکتMillpore Sigma (میلپور-سیگما)مشغول به کار است.

محصولات شرکت سیگما آلدریچ:

1.آنالیز و کروماتو گرافی

مواد آنالیزی استاندارد

تجزیه و تحلیل مواد غذایی و آشامیدنی

پایش هوا

ملزومات آزمایشگاهی و ایمنی آزمایشگاهی

2.مواد شیمیایی

اسیدها و باز ها

کاتالیز و شیمی معدنی

نمک ها

حلال ها

محصولات سنتز شیمیایی

بلوک های ساختمان هترو سیکلیک

مطب پیشنهادی :
پنتین | خرید پنتین | فروش پنتین

3.محصولات بیولوژیک

کشت سلول

فلوسیتومتری

بافت شناسی و خون شناسی

آنتی بادی ها

آنزیم ها , مهار کننده ها و سوبسترا ها

بیولوژی سلولی

پی سی آر زیست شناسی مصنوعی

4.مهندسی علوم مواد

متالوژی و سرامیک

پلیمر

نانو الکترونیک و میکرو الکترونیک

الکترونیک ارگانیک

شرکت های وابسته ی سیگما آلدریچ کدامند ؟

1.آلدریچ (Aldrich) : شرکت تولید کننده در زمینه ی تحقیقات و بازار مواد شیمیایی با کیفیت بالا  ;تولید کننده ی مواد شیمیایی ارگانیک , غیرآلی , شیمی دارویی و مهندسی علم مواد است .

2.سیگما (Sigma): شرکت تولید کننده ی اصلی بیوشیمیایی شرکت

سیگما آلدریچ است که از جمله تولیدات آن بافرها , آنزیم ها , ابزار های پزشکی قانونی  ,پروتئین ها , اسید های آمینه و … میباشد .

3.سیگما RBR : این شرکت محصولات بیولوژیک تخصصی را در زمینه سلول سیگنالینک و علوم اعصاب تولید میکند .

4.شرکت ISOTEC : این شرکت محصولاتی با برچسب ایزوتوپیک برای تعیین ساختار پروتئین , سنتز پپتید , تحقیقات متابولیکی و کشاورزی را تولید میکند .

5 . شرکت Riedel – de Haen : این شرکت در سال 1999 با شرکت سیگما آلدریچ که تولید کننده ی واکنش ها و استاندارد ها می باشد .

6.شرکت Supelco : این شرکت محصولات کروماتو گرافی و ابزار های مربوط به محیط زیست , دارویی , شیمیایی و… همچنین محصولات آماده سازی نمونه و استاندارد های مرجع شیمیایی می باشد .

7.شرکت SAFC : شرکتی که عرضه مواد شیمایی و خالص و تولید مواد خام و مواد تشکیل دهنده ی دارویی را برای شرکت سیگما آلدریچ بر عهده دارد .

8 . شرکت Sigma Life Science : تولید محصولات ژنیتیکی را در مجموعه ی شرکت های سیگما آلدریچ انجام میدهد.

 

فروش مواد شیمیایی

شرکت بازرگانی سیگما ایران در زمینه واردات و فروش  کلیه مواد شیمیایی از برندهای شرکت سیگما،شرکت مرک آلمان، درحال فعالیت و خدمت به دانشجویان ، پژوهشگران و داروسازان و تولید کننده ها می باشد.

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *