نمایندگی شرکت Spectrum Chemical | خرید و فروش محصولات Spectrum Chemical

نمایندگی شرکت Spectrum Chemical | خرید و فروش محصولات شرکت Spectrum Chemical

نمایندگی شرکت Spectrum Chemical | خرید و فروش محصولات شرکت Spectrum Chemical

نمایندگی شرکت Spectrum Chemical | خرید و فروش محصولات شرکت Spectrum Chemical :

 

شرکت سیگما ایرانsigmairanنمایندگی شرکت Spectrum Chemicalدر ایران برای رفاه حال مشتریان عزیز خود اقدام به واردات و فروش محصولات اصل شرکت Spectrum Chemical کرده است. در این مقاله ابتدا بطور مختصر شما را با شرکت Spectrum Chemical و حوزه فعالیت و کاربرد محصولات آن اشنا می‌کنیم.

شرکت Spectrum Chemical

کمپانی Spectrum Chemical یک شرکت پیشرو در حوزه تولید و توزیع مواد شیمیایی و محصولات آزمایشگاهی با بهترین کیفیت می‌باشد. شرکت Spectrum Chemical یکی از شرکت‌های منحصربفرد در صنایع شیمیایی است و سابقه آن به ۵۰ سال می‌رسد اما امروزه دفتر مرکزی این شرکت در نیوبرانزویک در نیویورک دارای ۱۷ هکتار مساحت زیربنایی که شامل قسمت‌های مختلف نظیر آزمایشگاه‌های کنترل کیفیت، انبارداری، توزیع و … در تشکیلات خود می‌باشد.

شرکت Spectrum Chemical برای تولید محصولات با کیفیت بالا از مواد اولیه و کالاهایی با خلوص بالا استفاده می‌کند و این مواد در خط تولید تحت آزمایشات دقیق داخلی قرار می‌گیرند تا اطمینان حاصل شود که تمام مواد مصرفی از استاندارد کیفیت برخوردار می‌باشند همچنین لازم به ذکر است تمامی تجهیزات دستگاه‌ها دارای گواهینامه FAD و Iso9001:2008 می‌باشند.

شرکت Spectrum Chemical با فروش و پشتیبانی حرفه‌ای در زمینه ارائه خدمات برجسته مواد شیمیایی و آزمایشگاهی و لوازم و تجهیزات با کیفیت و زمان تحویل مناسب توانسته است به یکی از شرکت‌های بزرگ در زمینه عرضه محصولات ذکر شده برای تولید مواد غذایی، دارو و مواد آرایشی و بهداشتی و محصولات مراقبت شخصی و … تبدیل گردد.

 

محصولات شرکت Spectrum Chemical

محصولات شرکت Spectrum Chemical شامل بیش از ۴۵۰۰۰ مواد شیمیایی، ۲۳۵۰۰ ماده شیمیایی آلی تحقیقاتی، ۳۰۰۰ عدد ماده بصورت فله، ۱۲۰۰ ماده شیمیایی با گرید ۲۰۰۰۰ و طیف گسترده‌ای از آب‌هایی با خلوص بالا و … می‌باشد.

 

کاربرد محصولات شرکت Spectrum Chemical

شرکت Spectrum Chemical با تولید محصولات خود و ارائه آنها به آزمایشگاه‌های تحلیلی، تولیدکنندگان مواد شیمیایی آلی مصنوعی و سازمان‌های تحقیقاتی و در زمینه‌های هوا و فضا، الکترونیک، خودرو و….خدمات رسانی می‌کند.

ایران مرک نمایندگی مرک آلمان : تلفن سفارش 09357007743

سیگما ایران نمایندگی سیگما آلدریچ : تلفن سفارش 09128308091

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *