نمایندگی شرکت SDFCL | خرید و فروش محصولات شرکت SDFCL

نمایندگی شرکت SDFCL | خرید و فروش محصولات شرکت SDFCL

نمایندگی شرکت SDFCL | خرید و فروش محصولات شرکت SDFCL

نمایندگی شرکت SDFCL | خرید و فروش محصولات شرکت SDFCL :

شرکت سیگما ایرانsigmairanنمایندگی شرکت SDFCL در ایران است و محصولات شرکت SDFCL را بدون واسطه و بصورت مستقیم وارد کشور می‌کند و با بالاترین کیفیت و مناسبترین قیمت در سراسر کشور به مشتریان خود عرضه می‌نماید. اطلاعات شرکت SDFCL به شرح زیر است، جهت آشنایی بیشتر با شرکت SDFCL مطالب زیر را مطالعه نمایید.

شرکت SDFCL

کمپانی SDFCL که مخفف عبارت SD Fine Chem Limited است یکی از بزرگترین شرکت های تولید کننده مواد شیمیایی و آزمایشگاهی در آسیاست که در سال ۱۹۷۸ در هند تأسیس شد که امروزه دارای گواهینامه Iso نیز می باشد . این کمپانی دارای مساحتی به اندازه ی ۲۰۰۰۰ متر مربع از امکانات است که از همان ابتدا سرمایه گذاری های گسترده ای در زیر ساخت های تولید مدرن انجام داده و با بکارگیری بیش از ۴۰۰ کارمند شامل دکترای باتجربه و شیمیدان های متخصص توانسته طیف وسیعی از محصولات مثل مواد شیمیایی که شامل معرف های خلوصی تجزیه کننده ، حلال های باقی مانده آفت کش ها ، حلال های HPLC ، مواد شیمیایی فارماکوپه ، مواد شیمیایی اصلی برای سنتز و مواد شیمیایی نادر را تولید کند همچنین کمپانی SDFCL دارای یک دستگاه تصفیه کننده اختصاصی و بزرگ است که محصولاتی همچون انواع حلال ها مثل حلال هایی برای دفع سموم آفات ، حلال HPLC ، حلال هایی برای برنامه های کاربردی الکتریکی و سایر مایعات آلی را تولید می کند . از امکانات دیگر این کمپانی تولید معرف های تحلیلی و ترکیبات پیچیده با سنتز چند مرحله ای ، موادشیمیایی و داروئی و … می باشد .در واقع شرکت SDFCL با این امکانات تنها کمپانی کاتالوگ در هند است که توانایی تولید حلال با خلوص بالا و همچنین معرف های تحلیلی و ترکیبات ارگانیک پیچیده را برای برنامه ها و پروژه های بسیار مهم از چند گرم تا چندین تن را دارا می باشد .

محصولات شرکت SDFCL

محصولات شرکت SDFCL شامل انواع مواد شیمیایی و حلال هایی همچون استیک اسید گلاسیال ، آمونیوم پنتابورات ، تری کلرواستیک اسید ، باریم دی فنیل آمین سولفونات ، بنزوئین ، بنزآمید ، بنزوفنون ، استونیتریل برای HPLC و اسپکتروسکوپی و بسیاری از ترکیبات شیمیایی دیگر می باشد .

ایران مرک نمایندگی مرک آلمان : تلفن سفارش 09357007743

سیگما ایران نمایندگی سیگما آلدریچ : تلفن سفارش 09128308091

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *