نمایندگی شرکت کیاژن QIAGEN | خرید و فروش محصولات شرکت کیاژن QIAGEN

نمایندگی شرکت کیاژن QIAGEN | خرید و فروش محصولات شرکت کیاژن QIAGEN

نمایندگی شرکت کیاژن QIAGEN | خرید و فروش محصولات شرکت کیاژن QIAGEN

نمایندگی شرکت کیاژن QIAGEN | خرید و فروش محصولات شرکت کیاژن QIAGEN :s

نمایندگی شرکت کیاژن QIAGEN شرکت سیگما ایرانsigmairan.ir در ایران آماده خدمت رسانی در حوزه تأمین و فروش محصولات شرکت کیاژن با قیمتی مناسب و کیفیتی تضمینی به مشتریان عزیز خود می‌باشد. اطلاعات شرکت کیاژن به شرح زیر است. برای آشنایی بیشتر با شرکت کیاژن QIAGEN مطالب زیر را مطالعه نمایید.

 

شرکت کیاژن QIAGEN

شرکت کیاژن QIAGEN یک شرکت پیشرو در زمینه تحقیقات بیوتکنولوژی، علمی و دارویی است که در سال ۱۹۸۰ تأسیس شد. امروزه دفتر مرکزی این کمپانی در آلمان قرار دارد و حدود ۴۷۰۰ نیروی متخصص در بیش از ۲۵ کشور جهان برای این کمپانی مشغول فعالیت هستند تا محصولات این شرکت را که شامل محصولات مرتبط با استخراج، خالص سازی و تثبیت RNA و DNA و پروتئین از نمونه‌های بیولوژیکی است و این محصولات بصورت کیت‌هایی با تست‌های متنوع تولید می‌شوند را در بین بیش از ۵۰۰۰۰۰ مشتری این کمپانی در سراسر جهان با کیفیت بالا عرضه نمایند.

کمپانی کیاژن QIAGEN همواره در تلاش است تا با در دسترس قرار دادن محصولات خود و همچنین ارائه راه حل‌های پیشرفته آزمایشات مولکولی، تکنولوژی نمونه و تست، راه حل‌های اتوماسیون خاص و تجزیه و تحلیل بیوانفرماتیک به محققان، متخصصان و دانشمندان کمک کند تا در تشخیص و درمان بیماری‌ها و به دست آوردن اطلاعات دقیق برای تصمیم گیری‌های درمانی بهتر، سریع‌تر عمل کنند و به نتایج بهتر و موثرتری دست یابند.

 

محصولات شرکت کیاژن QIAGEN

شرکت کیاژن QIAGEN محصولات متنوعی در زمینه استخراج، خالص سازی و تثبیت RNA و DNA و همچنین کیت‌هایی که در مراکز پزشکی قانونی، تشخیص هویت و آزمایشات بالینی کاربرد دارند را تولید می‌نماید. همچنین این شرکت در سبد محصولات خود شامل خدماتی برای نسل جدید توالی یابی ژنوم (NGS)، پنل‌های فارماکوژنومیکس انسانی، پیروسیکیونسینگ، خدمات اپی ژنومیکس و متاژنومیکس را دارا می‌باشد.

اطلاعات کامل درباره سایت شرکت سیگما آلدریچ

مشتریان محصولات شرکت کیاژن QIAGEN

  • دانشگاه‌ها » دانشمندان و محققان در حال کشف و پژوهش از محصولات کیاژن در جهت تحقق اهداف و همچنین تبدیل اکتشافات خود به اهداف داروئی جدید یا برنامه‌های تجاری استفاده می‌کنند.
  • شرکت‌های داروسازی » این شرکت‌ها از محصولات کیاژن در زمینه تولید و توسعه داروهای جدید، کشف مواد مخدر، تدوین استراتژی‌های پزشکی و مدیریت آزمایشات بالینی استفاده می‌کنند.
  • مراکز تشخیص مولکولی » در این مراکز با استفاده از اطلاعات مولکولی و مراقبت‌های بهداشتی که محصولات کیاژن در اختیار متخصصان در این زمینه قرار می‌دهد، برای تشخیص و درمان بیماری‌های مرتبط با بیماری‌های عفونی، انکولوژی، نظارت برایمنی و نحوه مراقبت از بیمار و … استفاده می‌کنند.
  • آزمون کاربری » سازمان‌های دولتی و صنعتی در زمینه‌هایی مانند پزشکی و تشخیص بیماری‌ها، دامپزشکی، امنیت غذایی و بسیاری از موارد دیگر از محصولات کیاژن استفاده می‌کنند.
 

کاربرد محصولات شرکت کیاژن QIAGEN

محصولات تولیدی شرکت کیاژن QIAGEN در صنایع و علوم مختلفی کاربرد دارند که به برخی از آنها اشاره می‌کنیم.

  • صنایع داروئی » محصولات کیاژن می‌توانند ژن‌های دخیل در پیدایش بیماری و تعاملات بین ژن‌ها را شناسایی و مولکول‌های هدف درمانی را ارزیابی کند و در تولید و توسعه داروهای جدید موثر باشند.
  • صنایع غذایی » محصولات کیاژن در انجام آزمایشات لازم برای بررسی آلرژن‌ها و باکتری‌های لیستریا، سالمونلا و لژیونلا موجود در مواد غذایی و همچنین ارگانیسم‌های اصلاح شده ژنتیکی کمک می‌کند و این محصولات می‌توانند منشأ و کیفیت مواد غذایی را نیز مورد سنجش قرار می‌دهد.
  • پزشکی قانونی » کیاژن ارائه دهنده تست‌هایی برای شناسایی قربانیان، تشخیص هویت، مجازات جنایکاران، تعیین پدر و مادر و نسبیت می‌باشد.
  • داروهای دامپزشکی » محصولات کیاژن می‌تواند در آزمایشات برای پاتوژن‌ها مانند آنفولانزای مرغی و همچنین پیشگیری و نظارت بر پاندمیک موثر باشد.
  • در زمینه پزشکی و درمان » محصولات کیاژن راه حل‌های تشخیص مولکولی و راه‌های درمان بیماری‌های مرتبط با بیماری‌های عفونی و انکولوژی و … را فراهم می‌کند.

ایران مرک نمایندگی مرک آلمان : تلفن سفارش 09357007743

سیگما ایران نمایندگی سیگما آلدریچ : تلفن سفارش 09128308091

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *