نمایندگی شرکت پپروتک | خرید و فروش محصولات شرکت پپروتک

نمایندگی شرکت پپروتک | خرید و فروش محصولات شرکت پپروتک

نمایندگی شرکت پپروتک | خرید و فروش محصولات شرکت پپروتک

نمایندگی شرکت پپروتک | خرید و فروش محصولات شرکت پپروتک :

نمایندگی فروش محصولات شرکت پپروتکpeprotech شرکت سیگما ایران sigmairan.ir در ایران آماده ارائه خدمات در حوزه تأمین و فروش تمامی محصولات شرکت پپروتک و ارائه آن با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت به مشتریان خود می‌باشد. شرکت پپروتک یکی از تولید کنندگان سایتوکاین‌های نوترکیب است و اطلاعات این شرکت به شرح زیر است .

شرکت پپروتک peprotech

شرکت پپروتک peprotech در سال ۱۹۸۸ توسط گروهی از دانشمندان با هدف ایجاد محصولاتی با کیفیت بالا و مقرون بصرفه برای بازار تحقیقات تأسیس شد. این شرکت فعالیت خود را در زمینه تولید و توسعه سایتوکاین‌های نوترکیب و محصولات مرتبط با سلول درمانی آغاز کرد و امروزه یکی از تولید کنندگان مطرح با محصولات با کیفیت در این زمینه می‌باشد. اداره مرکزی این کمپانی در نیوجرسی در ایالات متحده آمریکا واقع شده است و دارای بیش از صدها کارمند و دفاتر متعدد در سراسر جهان است که این دفاتر پشتیبانی در آمریکا، انگلستان، فرانسه، آلمان، مکزیک، برزیل، چین، کره و ژاپن قرار دارد.

محصولات این شرکت شامل سایتوکاین‌های تولید شده در E.coli، سلول پستانداران، سلول حشرات، آنتی بادی پلی کلونال و مونو کلونال آنها می‌باشد. کیت‌های الایزا و محیط‌های کشت و مکمل‌های کشت سلولی و سایر معرف‌های مرتبط با سایتوکاین‌ها از دیگر محصولات پپروتک می‌باشند که در آمریکا تولید می‌شوند و عمدتأ بصورت لیوفیلیزه با قابلیت ماندگاری در دمای ۴ درجه می‌باشد که فرایند انتقال آنها در زنجیره سرد را ساده‌تر کرده و منجر به تحویل محصول با بالاترین کیفیت به مشتریان در سطح جهانی می‌شود.

محصولات شرکت پپروتک PEPROTECH

شرکت پپروتک تولید کننده محصولات سایتوکاینی همچون Gmp سایتوکاین، Ruo سایتوکاین و … می‌باشد همچنین این کمپانی ارائه دهنده پروتئین‌های نوترکیب مثل سایتوکاین‌ها، کموکاین‌ها، پروتئازها، پروتئین‌ها می‌باشد. آنتی بادی پلی کلونال و مونوکلونال، محصولات تشخیصی مثل کیت‌های الایزا و انواع محیط‌های کشت سلولی و مکمل‌های محیط کشت از دیگر محصولات این شرکت می‌باشند.

 

ایران مرک نمایندگی مرک آلمان : تلفن سفارش 09357007743

سیگما ایران نمایندگی سیگما آلدریچ : تلفن سفارش 09128308091

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *