نمایندگی شرکت پرومگا | خرید و فروش محصولات شرکت پرومگا | 09128308091

نمایندگی شرکت پرومگا | خرید و فروش محصولات شرکت پرومگا

نمایندگی شرکت پرومگا | خرید و فروش محصولات شرکت پرومگا

نمایندگی شرکت پرومگا | خرید و فروش محصولات شرکت پرومگا :

نمایندگیشرکت پرومگا سیگما ایران sigmairan.ir در ایران آماده خدمت رسانی در حوزه تأمین و فروش محصولات شرکت پرومگا با قیمتی مناسب و کیفیتی تضمینی به مشتریان عزیز خود می‌باشد. برای آشنایی بیشتر با شرکت پرومگا مطالب زیر را مطالعه نمایید.

شرکت پرومگا promega

شرکت پرومگا promega با هدف تولید آنزیم‌های محدود کننده برای صنعت بیوتکنولوژی، توسط بیل لینتون در سال ۱۹۷۸ در ایالات متحده آمریکا تأسیس شد. شرکت پرومگا در حال حاضر یکی از معتبرترین تولید کنندگان در دنیاست که بصورت تخصصی فعال در زمینه تولید محصولات بیوتکنولوژیک، محصولات ژنومیک و پروتئومیک، محصولات سلولی و مولکولی، محصولات مورد نیاز در داروسازی و شناسایی انسان مبنی بر DNA و … می‌باشد. این شرکت همچنین در زمینه تولید سفارشی محصولات و ارائه فرمولاسیون نیز فعالیت دارد.

یکی از اصلی ترین عوامل رشد و پیشرفت شرکت پرومگا به دلیل تجارت این شرکت بر پایه حمایت از مشتریان، جامعه و کارکنان است بصورتی که امروزه توانسته بیش از ۳۰۰۰ محصول تولید کند و دارای شعبه‌هایی در ۱۶ کشور و بیش از ۵۰ توزیع جهانی در ۱۰۰ کشور است و نزدیک به ۷۰۰ کارمند در دفتر مرکزی خود در شهر فیچبرگ، ویسکانسین آمریکا دارد. این شرکت در سال ۲۰۱۱ موفق شد فروشی حدود ۳۰۰ میلیون دلار داشته باشد.

شرکت پرومگا اولین سرمایه گذاری مشترک در زمینه بیوتکنولوژی در چین را تحت نام ( شرکت زیست فناوری چین و آمریکا ) در سال ۱۹۸۵ تأسیس کرد .

برای آشنایی با لیست قیمت محصولات سیگما آلدریچ در آراز شیمی

گستر مطالعه نمایید.

محصولات شرکت پرومگا

شرکت پرومگا دارای محصولات متنوعی از جمله انواع تجهیزات، کیت‌ها، وکتورها، معرف‌ها، آنزیم‌ها و …است که بصورت تخصصی‌تر برخی از آنها را ذکر می‌کنیم.

  • در زمینه زیست شناسی محصولات لازم برای بررسی متابولیسم‌های سلولی و سیگنالینگ سلول‌ها و همچنین تصویر برداری و تشخیص ایمونولوژیک و … را فراهم می‌کند.
  • در زمینه ژنومیک محصولاتی شامل سیستم‌های شبیه سازی، خبرنگاران لوسیفراز و محصولات تقویت شده و همچنین محدودیت‌های اصلی و آنزیم‌های اصلاح شده را تولید می‌نماید.
  • در زمینه پروتئومیک، پرومگا یکی از شرکت‌های تأمین کننده مواد اولیه سنتز پروتئین و پروتئین‌های سلولی است.
  • در زمینه هویت شناسی ژنتیکی و قانونی، شرکت پرومگا تأمین کننده سیستم‌های شناسایی ژنتیکی بر اساس تجزیه و تحلیل DNA با استفاده از توالی تکراری کوتاه (STR (short tandem repeats است، همچنین این شرکت ارائه کننده‌ی کیت‌های تجزیه STR نیز می‌باشد.
  • در زمینه آنالیز این شرکت محصولاتی را برای آنالیز پروتئین‌ها، DNA و RNA تولید می‌کند.
  • در بخش آنالیز پروتئین‌ها : محصولاتی همچون اسپکترومتری جرمی، بیان پروتئین، تعاملات پروتئین و محلول‌های تخلیص پروتئین را فراهم می‌نماید.
  • در بخش آنالیز DNA‌ها : محصولاتی شامل کلونینگ و نشانگرهای DNA، تخلیص و تعیین مقدار DNA و همچنین PCR و کیت‌های بهینه سازی PCR ، توالی یابی نسل جدید DNA را تولید می‌کند.
  • در بخش آنالیز RNA‌ها : رونویسی invitro، تخلیص و تعیین مقدار RNA و نسخه برداری معکوس RT-RNA را ارائه می‌دهد.

کاربرد محصولات شرکت پرومگا

محصولات این شرکت در علوم مختلف نظیر علوم زیستی و علوم کاربردی و تحقیقات بالینی و شاخه‌های بیوتکولوژی، داروسازی، ایمونولوژی، سلولی و مولکولی، ژنومیک و پروتئومیک، تشخیص هویت و ژنتیک و … کاربرد دارد. محصولات شرکت پرومگا در زمینه‌های دیگر نظیر تولید و توسعه داروها، تجهیزات آزمایشگاهی، ابزارهای استخراج DNA و RNA، فلورومتر، لومینومتر و محصولات تشخیصی مولکولی و …نیز کاربرد دارد.

نمایندگی شرکت پرومگا | خرید و فروش محصولات شرکت پرومگا

ایران مرک نمایندگی مرک آلمان : تلفن سفارش 09357007743

سیگما ایران نمایندگی سیگما آلدریچ : تلفن سفارش 09128308091

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *