نمایندگی شرکت سانتاکروز SANTA CRUZ | خرید و فروش محصولات شرکت سانتاکروز

نمایندگی شرکت سانتاکروز SANTA CRUZ | خرید و فروش محصولات شرکت سانتاکروز SANTA CRUZ

نمایندگی شرکت سانتاکروز SANTA CRUZ | خرید و فروش محصولات شرکت سانتاکروز SANTA CRUZ

نمایندگی شرکت سانتاکروز SANTA CRUZ | خرید و فروش محصولات شرکت سانتاکروز SANTA CRUZ :

شرکت سیگما ایران sigmairan.ir نمایندگی شرکت سانتاکروزدر ایران آماده خدمت رسانی در حوزه تأمین و فروش محصولات شرکت سانتاکروز با قیمتی مناسب و کیفیتی تضمینی به مشتریان عزیز خود می‌باشد. اطلاعات شرکت سانتاکروز به شرح زیر است. برای آشنایی بیشتر با شرکت سانتاکروز  مطالب زیر را مطالعه نمایید.

شرکت سانتا کروز SANTA CRUZ

شرکت بیوتکنولوژی سانتا کروز SANTA CRUZ در سال ۱۹۹۱ میلادی توسط دکتر جان استفنسون و همسرش در سانتا کروز کالیفرنیا تأسیس شد و امروزه دفتر مرکزی سانتاکروز در دالاس تگزاس با امکانات اضافی ایالات متحده در پاسو روبلز کالیفرنیا قرار دارد و همچنین این شرکت دارای شعب متعددی در آلمان و کانادا و شانگهای چین می‌باشد. کمپانی سانتا کروز یکی از بزرگترین و معتبر ترین تأمین کنندگان آنتی بادی ( مونوکلونال ) در جهان است، همچنین این شرکت طیف گسترده‌ای از محصولات بیولوژیکی برای بازار تحقیقاتی زیست پزشکی و پروتئومیکس را فراهم می‌کند. این شرکت در حال حاضر بیش از ۱۷۵۰۰۰ محصول بیوشیمی تخصصی که شامل بافرهای آماده شده، مواد شوینده و حلال‌های مورد استفاده در آزمایشگاه‌ها می‌باشد را تحت نام تجاری CHEM CRUZ را روانه بازار می‌کند همچنین این شرکت مواردی از جمله تجهیزات آزمایشگاهی که شامل غشاها، دستکش، نوارهای فیلتر و همچنین یک خط تولید جامع از محصولات پلاستیکی شامل صفحات چند صفحه‌ای، لوله سانترقیوژ، مخروطی‌ها و ظروف را تحت نام تجاری ULTRA CRUZ روانه بازار می‌کند.

شرکت سانتا کروز در سال ۲۰۱۰ موفق به ارائه بیش از ۱۰۰۰۰ محصولات بیوشیمیایی مختلف شد و حتی در سال ۲۰۱۵ برای بیش از ۳۷۰۰۰ موش و ژن‌های انسان محصولات مرتبط با CRISPR را معرفی کرد.

محصولات شرکت سانتاکروز santa cruz

افزایش محصولات شرکت سانتا کروز آن را به شرکتی بزرگتر و موفق تر تبدیل کرد. این شرکت تمامی محصولات خود را با بالاترین سطح کیفیت، با استفاده از پیشرفته ترین دستگاه‌ها و به روزترین تکنولوژی روز دنیا تولید می‌کند برخی از این محصولات به شرح زیر است:

آنتی بادی اولیه، آنتی بادی ثانویه، آنتی بادی مونوکلونال، آنتی بادی پلی کلونال، آنتی بادی فعال بیولوژیکی، مواد شیمیایی عمومی، مهار کننده و فعال کننده پروتئین‌ها، آنتی بیوتیک‌ها، لیپیدها، کربوهیدرات‌ها، پروتئین‌ها، پپتید‌ها، محصولات ضد میکروبی (ضد باکتری، ضد قارچ، ضد ویروس)، محلول‌های استاندارد شیمیایی، معرف‌های کشت سلولی، سلول‌های بنیادی، پروب‌های مختلف و همچنین دارای برخی لوازم آزمایشگاهی همانند انواع پلیت‌های محیط کشت سلولی و لوازم کشت سلول، غشا نیتروسلولوزی، دترجنت‌ها و بسیاری از محصولات دیگر.

 

ایران مرک نمایندگی مرک آلمان : تلفن سفارش 09357007743

سیگما ایران نمایندگی سیگما آلدریچ : تلفن سفارش 09128308091

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *