نمایندگی شرکت داکو Dako | خرید و فروش محصولات شرکت داکو Dako

نمایندگی شرکت داکو Dako | خرید و فروش محصولات شرکت داکو Dako

نمایندگی شرکت داکو Dako | خرید و فروش محصولات شرکت داکو Dako

نمایندگی شرکت داکو Dako | خرید و فروش محصولات شرکت داکو Dako :

شرکت سیگما ایرانsigmairan.ir نمایندگی شرکت داکو Dakoدر ایران آماده خدمت رسانی در حوزه تأمین و فروش محصولاتشرکت داکو Dako با قیمتی مناسب و کیفیتی تضمینی به مشتریان عزیز خود می‌باشد. اطلاعات شرکت داکو Dako به شرح زیر است. برای آشنایی بیشتر با شرکت داکو مطالب زیر را مطالعه نمایید.

 

شرکت داکو Dako

شرکت داکو که امروزه یکی از برندهای زیر مجموعه گروه Agilent Technologies می‌باشد. بیش از ۴۵ سال است که در زمینه تولید آنتی بادی‌های تشخیصی با کیفیت بالا دستگاه‌ها و نرم افزارها و مواد تشخیصی در بافت‌ها جهت تشخیص و درمان انواع سرطان‌ها در حال فعالیت است. یکی از اهداف مهم این شرکت تشخیص صحیح در جهت درمان انواع سرطان‌ها می‌باشد. لازم به ذکر است که شرکت داکو یکی از پیشگامان در زمینه تولید محلول‌های پاتولوژی می‌باشد که توسط آزمایشگاه‌های آسیب شناسی در سراسر جهان در مبارزه با سرطان مورد استفاده قرار می‌گیرد.

شرکت داکو همچنین مواد و کیت‌های اختصاصی کاربردی در حوزه فلوسایتومتری و ایمونوهیستوشیمی را نیز تولید کرده که از جمله آن می‌توان به تولید کیت QifiKit که به بررسی کمی پروتئین‌ها در سلول کمک می‌کند، اشاره کرد. همچنین کیت‌های شمارش مطلق سلول‌های بنیادی که از کیفیت بالایی برخوردار است نیز از تولیدات این کمپانی می‌باشد.

 

محصولات شرکت داکو

محصولات تولیدی این شرکت که شامل انواع آنتی بادی‌ها، کیت‌های تشخیصی و… می‌باشد در زمینه‌های گوناگون از جمله ایمونوهیستوشیمی، تشخیص دارویی، تشخیص و درمان سرطان‌ها، پاتولوژی مولکولی، رنگ آمیزی اختصاصی و پروتئین اختصاصی و بسیاری از شاخه‌های دیگر کاربرد دارند.

ایران مرک نمایندگی مرک آلمان : تلفن سفارش 09357007743

مطب پیشنهادی :
نمایندگی شرکت داکو در ایران | نمایندگی شرکت Dako در ایران

سیگما ایران نمایندگی سیگما آلدریچ : تلفن سفارش 09128308091

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *