نمایندگی شرکت تاکارا TaKaRa | خرید و فروش محصولات شرکت تاکارا TaKaRa

نمایندگی شرکت تاکارا TaKaRa | خرید و فروش محصولات شرکت تاکارا TaKaRa

نمایندگی شرکت تاکارا TaKaRa | خرید و فروش محصولات شرکت تاکارا TaKaRa

نمایندگی شرکت تاکارا TaKaRa | خرید و فروش محصولات شرکت تاکارا TaKaRa :

شرکت سیگما ایرانsigmairanنمایندگی شرکت TaKaRaدر ایران است و محصولات شرکت TaKaRa را بدون واسطه و بصورت مستقیم وارد کشور می کند و با بالاترین کیفیت و مناسبترین قیمت در سراسر کشور به مشتریان خود عرضه می نماید . اطلاعات شرکت TaKaRa به شرح زیر است ، جهت آشنایی بیشتر با شرکت TaKaRa مطالب زیر را مطالعه نمایید .

شرکت TaKaRa

کمپانی TaKaRaBio در سال ۱۹۶۷ به عنوان زیرمجموعه ای از شرکت تاکاراشوزو در ژاپن تأسیس شد و امروزه با بهره مندی از حمایت قوی دولت ژاپن در زمینه های پزشکی در این کشور احیاکننده است . این شرکت با دارا بودن دانشمندان و محققانی متخصص در تیم علمی خود و استفاده از تخصص ها و تکنولوژی در طول سال ها فعالیت این شرکت در حوزه توسعه محصولات بالینی و ژن درمانی ، موفق به ارائه خدمات و محصولات مختلفی از جمله آنزیم ها ، معرف ها ، مواد مغذی و درمانی مبتنی بر ژن شده است . به عبارت دیگر تنوع آنزیم ها و محصولات برند تاکارا انتخاب فوق العاده ای برای تجزیه و تحلیل نمونه های فنی فراهم می کند . همچنین شرکت TaKaRa در راستای تعهدات خود برای کیفیت به گواهینامه Iso9001:2015 نیز دست یافته است و اخیرأ با ساخت یک مرکز تولید سازگار با GMP در شهر کوشاتسو ژاپن امکان گسترش تولیدات و خدمات خود را فراهم کرده است . لازم به ذکر است کمپانی TaKaRa در طول سال ها فعالیت خود همواره به تولید پلیمرازهای PCR و آنزیم های محدودکننده پرداخته اما امروزه محصولاتی همچون TaKaRa Ex taq و TaKaRa LA taq و Primestar GXL را که از محصولات جدید این شرکت هستند را پیشنهاد می کند. TaKaRa Bio همچنین به عنوان معرف آنتی ویروس Retronectin نیز شناخته شده است که این معرف در آزمایشات بالینی بی شماری کاربرد دارد و یک استاندارد جهانی برای پروتکل های ژن درمانی می باشد .

در حال حاضر کمپانی TaKaRa Bio ازمایشات تشخیصی و بالینی را با هدف توسعه درمان های مبتنی بر ژن برای تشخیص و درمان بیماری هایی مانند ایدز و سرطان و .. انجام می دهد .

محصولات شرکت TaKaRa

شرکت TaKaRa محصولاتی مانند آنتی بادی ، پروتئین ، سلول بنیادی ، سیستم های اتوماسیون ، سیستم های سنجش بیولوژی سلول ، دستگاه های توالی یابی ژنوم ، کیت PCR ، کیت Real Time PCR ، کیت Cloning ، کیت سنتز CDNA ، کیت الایزا و .. را تولید می نماید .

 

ایران مرک نمایندگی مرک آلمان : تلفن سفارش 09357007743

سیگما ایران نمایندگی سیگما آلدریچ : تلفن سفارش 09128308091

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *