نمایندگی شرکت بیو راد Bio RAD | خرید و فروش محصولات شرکت بیو راد Bio RAD

نمایندگی شرکت بیو راد Bio RAD | خرید و فروش محصولات شرکت بیو راد Bio RAD

نمایندگی شرکت بیو راد Bio RAD | خرید و فروش محصولات شرکت بیو راد Bio RAD

نمایندگی شرکت بیو راد Bio RAD | خرید و فروش محصولات شرکت بیو راد Bio RAD :

نمایندگی شرکت بیو راد Bio RAD شرکت سیگما ایران sigmairan.ir در ایران آماده خدمت رسانی در حوزه تأمین و فروش محصولات شرکت بیو راد Bio RAD با قیمتی مناسب و کیفیتی تضمینی به مشتریان عزیز خود می‌باشد. اطلاعات شرکت بیوراد به شرح زیر است. برای آشنایی بیشتر با شرکت بیوراد مطالب زیر را مطالعه نمایید.

شرکت بیو راد Bio RAD

شرکت بیو راد Bio RAD در سال ۱۹۵۲ توسط یک زن و شوهر به نام‌های دیوید و آلیس شوارتز که هر دو فارغ التحصیل دانشگاه کالیفرنیا بودند در برکلی کالیفرنیا تأسیس شد. این شرکت به عنوان پیشگام جهانی در ارائه تجهیزات تشخیصی invitro، محصولات کنترل کیفیت بالینی، خدمات و سیستم‌های اطلاعاتی و محصولاتی که صحت و اعتبار نتایج آزمایش را قابل اطمینان می‌سازد، می‌باشد. امروزه دفتر مرکزی بیوراد در هرکول کالیفرنیا ایالات متحده آمریکا واقع شده است و بیش از ۸۰۰۰ کارمند در آن مشغول فعالیت هستند تا علاوه بر ایجاد روابط بلند مدت با مشتریان به آنها کمک کنند تا در فرآیندهای کشف علم و آزمایش‌های تشخیص پزشکی خود به نتایج بهتر و سریعتری دست یابند و همواره بیش از ۱۰۰۰۰ محصولات با کیفیت بالا شامل ابزارها، نرم افزارها، مواد مصرفی، واکنش دهنده‌ها و محتوا را در زمینه‌های بیان ژن، تخلیص پروتئین، مقدار پروتئین، کشف و تولید دارو، زیست شناسی سلولی و مولکولی، ایمنی مواد غذایی و تست کیفیت محیطی را در اختیار مشتریان این شرکت که شامل دانشگاه‌ها، موسسات تحقیقاتی، بیمارستان‌ها، آزمایشگاه‌های بهداشت عمومی و تجاری، بیوتکنولوژی، داروئی و همچنین آزمایشگاه‌های تحقیقاتی کاربردی قرار دهند.

محصولات شرکت بیو راد Bio RAD

محصولات بیوراد عمدتأ در دو حوزه تحقیقات علوم زیستی و تشخیص بالینی خلاصه می‌شوند که شامل انواع آنتی بادی‌ها، تهیه نمونه پروتئین، تجزیه و تحلیل پروتئین، الکتروفورز، بلاتینگ، کروماتوگرافی، فلوسایتومتری، روش‌های انتقال، سیستم‌ها و نرم افزارهای تصویربرداری، تصویربرداری از سلول، شمارش سلولی، سیستم‌های میکروپلیت، تجهیزات آزمایشگاهی و بسیاری از محصولات دیگر را در سبد محصولات خود دارا می‌باشد.

کاربرد محصولات شرکت بیو راد Bio RAD

محصولات تولیدی توسط شرکت بیوراد در زمینه‌های گوناگون از جمله تحقیقات علوم زیستی، ژنتیک، آزمایشات برای تشخیص و نظارت و درمان بیماری‌هایی مثل بیماری‌های خود ایمن، سرولوژی، دیابت، هموگلوبینوپاتی، بیماری‌های عفونی، باکتری شناسی، قارچ شناسی، تولید تجهیزات علوم غذایی و تست‌های کنترل کیفیت آب و مواد غذایی، تشخیص دامپزشکی و… می‌باشد.

 

مطب پیشنهادی :
نمایندگی شرکت BIORAD | نمایندگی شرکت BIO RAD

ایران مرک نمایندگی مرک آلمان : تلفن سفارش 09357007743

سیگما ایران نمایندگی سیگما آلدریچ : تلفن سفارش 09128308091

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *