نمایندگی شرکت بایوویژن | خرید و فروش محصولات شرکت بایوویژن

نمایندگی شرکت بایوویژن | خرید و فروش محصولات شرکت بایوویژن

نمایندگی شرکت بایوویژن | خرید و فروش محصولات شرکت بایوویژن

نمایندگی شرکت بایوویژن | خرید و فروش محصولات شرکت بایوویژن :

نمایندگی بایوویژنشرکت سیگما ایران sigmairan.ir در ایران، آماده خدمت رسانی در حوزه تأمین و فروش محصولات بایوویژن با قیمتی مناسب و کیفیتی تضمینی به مشتریان خود می‌باشد. برای آشنایی بیشتر با شرکت بایوویژن مطالب زیر را مطالعه نمایید.

شرکت بایوویژن

کمپانی بایوویژن یک شرکت خصوصی علوم زیستی محصول کشور آمریکاست که در منطقه خلیج سان فرانسیسکو ایالات متحده آمریکا واقع شده است. این شرکت یکی از معتبر ترین تولید کنندگان دنیاست که به صورت تخصصی فعال در زمینه توسعه، ساخت و فروش انواع آنتی بادی‌ها، پروتئین‌ها، آنزیم‌های نوترکیب، کیت‌های زیست سنجی و سایر ملزومات مورد نیاز در پروژه‌های بیولوژیک می‌باشد و تلاش می‌کند تا سرعت تحقیقات دانشمندان را با فراهم کردن ابزارهای تحقیقاتی مورد نیاز آنها در زمینه اکتشاف دارو در مورد بیماری‌هایی نظیر آلزایمر، سرطان ، دیابت، چاقی و … افزایش دهد.

محصولات تولیدی بایوویژن براساس نوع محصول و نوع تحقیقات دسته بندی می‌شوند و این محصولات در حال حاضر در بیش از ۷۰ کشور در سراسر دنیا توزیع می‌شود و به شرکت‌های دارویی، بیمارستان‌ها، آزمایشگاه‌ها، شرکت‌های بیوتکنولوژی و انستیتو تحقیقاتی خدمات ارائه می‌کنند. هدف شرکت بایوویژن تولید و ارائه محصولات نوآورانه باکیفیت بالا و سرعت بخشیدن به رشد علم با فرهنگ همکاری یکپارچه و سازمانی و با تمرکز بر نیازهای مشتری می‌باشد.

محصولات بایوویژن

شرکت بایوویژن محصولات متنوعی مانند انواع آنتی بادی‌ها، سایتوکاین‌ها، کموکاین‌ها، آنزیم‌ها و مهار کننده آنزیم‌ها، استخراج و تخلیص پروتئین‌ها، انواع کیت‌های تحقیقاتی مثل کیت تقسیم سلولی، کیت الایزا، کیت آزمایش متابولیسم سلول، کیت‌های سنجش و سایر ابزارهای تحقیقاتی نوآورانه برای مطالعه آپوپتوز سلول، متابولیسم سلولی، تکثیر سلولی، استرس سلولی، آسیب و ترمیم سلولی، تنظیم ژن و انتقال سیگنال در سلول‌ها، فاکتورهای رشد و انواع دیگر ابزارهای لازم جهت آزمایشات مبتنی بر سلول را تولید می‌نماید.

 

ایران مرک نمایندگی مرک آلمان : تلفن سفارش 09357007743

سیگما ایران نمایندگی سیگما آلدریچ : تلفن سفارش 09128308091

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *