نمایندگی شرکت اینویتروژن | خرید و فروش محصولات شرکت اینویتروژن

نمایندگی شرکت اینویتروژن | خرید و فروش محصولات شرکت اینویتروژن

نمایندگی شرکت اینویتروژن | خرید و فروش محصولات شرکت اینویتروژن

نمایندگی شرکت اینویتروژن | خرید و فروش محصولات شرکت اینویتروژن :

نمایندگیشرکت اینویتروژن شرکت سیگما ایرانsigmairan.ir در ایران آماده خدمات رسانی در حوزه تأمین و فروش محصولات شرکت اینویتروژن با قیمت مناسب و کیفیتی تضمینی به مشتریان عزیز خود می‌باشد. اطلاعات شرکت اینویتروژن به شرح زیر است. برای آشنایی بیشتر با شرکت اینویتروژن مطالب زیر را مطالعه فرمایید.

 

شرکت اینویتروژن

کمپانی اینویتروژن invitrogen محصول کشور آمریکاست و ایده اولیه آن توسط سه فرد به نام‌های ویلیام مک کانل، جو فرسن و لیل ترنر در سال ۱۹۸۷ میلادی مطرح شد و دو سال بعد در سال ۱۹۸۹ میلادی این طرح اجرایی شد و شرکت اینویتروژن در آمریکا در این سال تأسیس گردید. دفتر مرکزی این کمپانی که یکی از معتبر ترین تولید کنندگان دنیاست در آمریکا قرار دارد و تقریبأ ۷۰۰۰۰ کارمند در سراسر دنیا برای این مجموعه مشغول به کار هستند تا بیش از ۲۵۰۰۰ خدمات و محصولات این شرکت را در زمینه علوم زیستی، تجزیه و تحلیل سلولی، مهندسی ژنتیک، ژنومیک، پروتئومیک و … در جهت تحقق اهداف دانشمندان و حل آنالیزهای پیچیده و تسریع روند تشخیص بیماری‌ها و توسعه تحقیقات محققان و کشف و توسعه تولید داروهای جدید به مشتریان ارائه دهند. همچنین این شرکت گامی مهم در جهت معرفی و تولید ۱۲۰۰ محصول در زمینه پژوهش روی سلول‌های بنیادی برداشته است. اینویتروژن درآمدی بالغ بر ۲۴ میلیارد دلار داشته که طبق آمار ۴۶ % فروش شرکت اینویتروژن در زمینه علوم زیستی و ۳۴ % در زمینه صنعت محیط زیست و ایمنی و ۲۰ % هم در زمینه مراقبت‌های بهداشتی اختصاص یافته است.

در سال ۲۰۰۸ شرکت invitrogen و Applied Biosystems با یکدیگر ادغام شدند و شرکت جدیدی به نام Life technologies ایجاد کردند اما چندین سال بعد در سال ۲۰۱۴ Life technologies توسط شرکت Thermo Fisher Scientific خریداری شد پس به عبارتی دیگر شرکت invitrogen یکی از برندهای زیر مجموعه کمپانی Thermo Fisher Scientific می‌باشد.

 

محصولات شرکت اینویتروژن

شرکت اینویتروژن محصولات مختلفی را تولید و روانه بازار می‌کند که ما در اینجا به تعدادی از آنها اشاره می‌کنیم.

این شرکت محصولات بیوتکنولوژی مانند ماشین آلات و مواد مصرفی برای واکنش زنجیره‌ای پلیمریزاسیون ، رونویسی معکوس، کلونینگ، کشت و تولید سلول‌های بنیادی، آنتی بادی مونوکلونال و پلی کلونال و خدمات سنتز ژن، کیت‌های استخراج DNA و RNA، کیت PCR و RT-PCR، کیت الایزا، محصولات پروتئین و بیش از ۵۰ هزار مقاله مستند و معتبر را به بازار جهانی ارائه می‌دهد.

کاربرد محصولات شرکت اینویتروژن

محصولات تولیدی شرکت اینویتروژن در زمینه‌های گوناگون کاربرد دارند به عنوان مثال در زمینه آزمایشات تشخیصی و پزشکی و تولید و توسعه دارو، فناوری‌های زیست شناسی سلولی و بیولوژی مولکولی، علوم زیستی و تحقیقات ژنتیکی و مهندسی ژنتیک، ژنومیک و پروتئومیک و در بخش‌های مختلف شیمی به کار برده می‌شوند.

 

ایران مرک نمایندگی مرک آلمان : تلفن سفارش 09357007743

سیگما ایران نمایندگی سیگما آلدریچ : تلفن سفارش 09128308091

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *