نمایندگی شرکت ابکم abcam | خرید و فروش محصولات شرکت ابکم abcam

نمایندگی شرکت ابکم abcam | خرید و فروش محصولات شرکت ابکم abcam

نمایندگی شرکت ابکم abcam | خرید و فروش محصولات شرکت ابکم abcam

نمایندگی شرکت ابکم abcam | خرید و فروش محصولات شرکت ابکم abcam :

شرکت سیگما ایران sigmairan.ir نمایندگی شرکت ابکم abcam در ایران آماده خدمت رسانی در حوزه تأمین و فروش محصولاتشرکت ابکم abcam با قیمتی مناسب و کیفیتی تضمینی به مشتریان عزیز خود می‌باشد. اطلاعات شرکت ابکم به شرح زیر است. برای آشنایی بیشتر با شرکت ابکم مطالب زیر را مطالعه نمایید.

 

شرکت ابکم abcam

کمپانی ابکم abcam یکی از بزرگترین تولید کنندگان آنتی بادی در جهان است و نام آن برگرفته از عبارت antibody cambrige است. این شرکت در سال ۱۹۹۸ توسط جاناتان میلنر با همکاری تونی کوزریدس و دیوید کلیولی تأسیس شد. آن‌ها ایده اولیه کمپانی ابکم abcam را از آزمایشگاهی در دانشگاه کمبریج انگلستان آغاز کردند. شرکت ابکمabcam به عنوان یک شرکت علوم زیستی در جهان است و استراتژی آن روی تجارت الکترونیک استوار می‌باشد. این شرکت آنتی بادی‌های بسیار کارآمد مورد نیاز برای تحقیقات علمی، گیرنده‌ها و آزمایشات را برای جامعه تحقیقاتی و بالینی به منظور پیشبرد درک زیست شناسی و علل بیماری ارائه می‌دهد. همچنین این شرکت محصولات خود را با جامع ترین، صادقانه ترین و به روز ترین داده‌ها تولید و به مشتریان خود که شامل پژوهشگران علوم زیستی، محققان و دانشمندان می‌باشد، تحویل می‌دهد. لازم به ذکر است این شرکت پشتیبانی فنی، کیفیت بالای محصولات و تحویل سریع محصولات را متعهد می‌شود.

درحال حاضر محصولات شرکت ابکم abcam به بیش از ۱۳۵۰۰۰ آنتی بادی می‌رسد و این شرکت ماهیانه ۶۰۰ تا ۹۰۰ محصول جدید را تولید و روانه بازار جهانی می‌کند.

 

محصولات شرکت ابکم abcam

شرکت ابکم abcam محصولاتی همچون آنتی بادی اولیه و ثانویه، آنزیم‌ها، فعال کننده‌ها و مهار کننده‌ها، پروتئین‌ها و پپتیدها، کیت‌های آزمایشگاهی و تحقیقاتی مثل الایزا، ابزار‌های پروتئومیکس، آگونیست‌ها و آنتاگونیست‌ها، ابزارهای تصویربرداری سلول و بافت و بسیاری از محصولات متنوع دیگر را تولید و در جهان توزیع می‌نماید.

 

کاربرد محصولات شرکت ابکم abcam

محصولات تولیدی شرکت ابکم abcam در زمینه‌های گوناگون از جمله تحقیقات روی بیماری‌های قلبی و عروقی، سرطان‌ها، تحقیقات در حوزه علوم زیست شناسی سلولی و بیولوژی مولکولی، زیست شناسی تکاملی، ایمونولوژی، میکروبیولوژی، علوم اعصاب، اپی ژنتیک و سیگنالینگ هسته‌ای، سلول بنیادی و بسیاری از علوم دیگر کاربرد دارند.

ایران مرک نمایندگی مرک آلمان : تلفن سفارش 09357007743

مطب پیشنهادی :
خرید مواد شیمیایی | خرید مواد شیمیایی آزمایشگاهی | فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی

سیگما ایران نمایندگی سیگما آلدریچ : تلفن سفارش 09128308091

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *