نمایندگی سیگما آلدریچ در اهواز | خرید فروش سیگما آلدریچ در اهواز | 09357007743

نمایندگی سیگما آلدریچ در اهواز | خرید فروش سیگما آلدریچ در اهواز

نمایندگی سیگما آلدریچ در اهواز | خرید فروش سیگما آلدریچ در اهواز

نمایندگی سیگما آلدریچ در اهواز | خرید فروش سیگما آلدریچ در اهواز :

فردی به نام  Alfred R. Bader  یک مهاجر استرالیایی و فارغ التحصیل رشته شیمی از دانشگاه هاروارد بود سرگرم ایده آغاز به کار یک شرکت فروش مواد شیمیایی تحقیقاتی در سال ۱۹۴۹ شد.او می­دانست که شیمی دانان نیاز به طیف گسترده­تری از مواد شیمیایی با قابلیت آسانتر تحویل و خدمات بهتر دارند. به همین منظور Bader  و Jack Eisendrathکمپانی مواد شیمیایی آلدریچ را در Milwaukee در سال ۱۹۵۱ تأسیس کردند.

آلدریچ به عنوان اولین محصول ۱-methyl – ۳ – nitro –۱- nitrosoguanidin (MNNG) را تولید کرد. این ماده یک ما ده متیله کننده بود که به طور گسترده­ای مورد استفاده قرار می­گرفت. محصولات دیگر این شرکت شامل ۳-hydroxypyridine, که بعدها به عنوان پرفروش­ترین محصول شرکت بود، Ethyl dizoacetate و Tetraqnitomethane و Ethanedithiol بود. از سال ۱۹۵۱ تا ۱۹۵۴ Bader همکاری نزدیکی را با اروپا و انگلستان در تولید مواد شیمیای مورد نیاز این کشورها داشت. این شرکت، پس از ۱۹۵۰ با رشد گسترده این شرکت و تنوع محصولات تولید شده،‌ فعالیت های خود را ادامه داد.
کتابخانه شرکت شیمیای آلدریچ به جمع آوری نمونه تحقیقات ارزشمند محققان دانشگاهی و همچنین محققان فوت کرده و بازخرید آنها پرداخت. همچنین این شرکت بخش بزرگی از نمونه­های ماین کتابخانه از کمک دانشمندان و شیمی دانان مشهوری به عنوان نمونه هنری گیلمن، جورج ویتیگ، رابرت وودوارد و لویی و ماری فیسر به دست آمد. کتابخانه شرکت شیمیایی آلدریچ منجر به کشف و تجاری سازی ترکیبات شیمیایی ارزشمند به عنوان نمونه Roundup شد که بر پایه مواد موجود در کتابخانه به دست آمده بودند.اواخر دهه ۵۰ و اوایل دهه ۶۰، شاهد افزایش اهمیت تولید محصولات آرایشی و فروش گسترده محصولات شرکت آلدریچ در اقصی نقاط جهان بود.

مطب پیشنهادی :
لیست محصولات سیگما الدریچ | محصولات سیگما آلدریچ

در طول سالیان بعدی، این فعالیت­ها در قالب مواد شیمیای Sigma-Aldrich (SAFC) ادامه پیدا کرد. و هم اکنون یکی از چهار حوزه فعالیت شرکت Sigma-Aldrich را تشکیل می­دهد. یک فرصت قابل توجهی که در ۱۹۷۰ به وجود آمد، زمانی بودکه پروفسور براون از دانشگاه پوردو از شرکت آدریچ خواست تا برای توسعه بیشتر و تجاری سازی تکنولوژی Hydroboration و organoborane که او ایجاد و ثبت کرده بود فعالیت کند. این امر موجب ایجاد Aldrich-Boranes که به تولید معرفهای Hydroboration می­ پرداخت. یکی از اولین ترکیباتی که توسط این کمپانی تولید شد، Borane-THF-9-BBN و borane-methyl sulfidee بود.

نمایندگی سیگما آلدریچ در اهواز | خرید فروش سیگما آلدریچ در اهواز

سیگما ایران نمایندگی سیگما آلدریچ و نمایندگی مرک آلمان و فروش کیت تحقیقاتی

مطب پیشنهادی :
لیست مواد شیمیایی سیگما آلدریچ | برای خرید با سیگما ایران نمایندگی سیگما در ایران تماس بگیرید

تلفن فروش و مشاوره سایت 09357007743 فروش ویژه آنلاین و 24 ساعته

سیگما ایران + سفیر آزما کیان

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *