نمایندگی رسمی فروش محصولات سیگما آلدریچ در ایران | سیگما ایران | نمایندگی سیگما آلدریچ

نمایندگی رسمی فروش محصولات سیگما آلدریچ در ایران

نمایندگی رسمی فروش محصولات سیگما آلدریچ در ایران

نمایندگی رسمی فروش محصولات سیگما آلدریچ در ایران :

نمایندگی رسمی فروش محصولات سیگما آلدریچ در ایران

برای خرید محصولات شرکت سیگما آلدریچ باید اطلاعاتی در مورد مفاهیمی نظیر cas number (شماره رجیستری)، cat number (کاتالوگ نامبر)، گرید مواد آزمایشگاهی و کد شناسایی مواد شیمیایی و آزمایشگاهی داشته باشید تا علاوه برانتخاب درست ماده، در وقت و هزینه خود صرفه جویی کنید و سریعأ به ماده مورد نظر خود دست یابید. ما در شرکت سیگما ایران تلاش می کنیم که خریدی با بهترین قیمت در کمترین زمان را برای شما فراهم آوریم.

منظور از cas number یا شماره رجیستری: همان کد یا شماره‌ای است که بر روی محصولات توسط شرکت تولید کننده درج می‌شود و مجموعه‌ای از اعداد که حداکثر ۱۰ رقم هستند و می‌توانند با پاره خط‌هایی به ۳ قسمت تقسیم شوند. شما عزیزان با استفاده از این کد می‌توانید اطلاعات جامع و کاملی از گریدهای مختلف یک ماده بدست آورید.

منظور از cat number یا کاتالوگ نامبر: همان کد ماده شیمیایی است که از سوی کارخانه تولید کننده در نظر گرفته می‌شود و روی بسته بندی محصولات درج می‌گردد. کاتالوگ نامبر عددی منحصر بفرد است و به عنوان اطلاعات تولیدی محصول از آن استفاده می‌شود. این کد می‌تواند مجموعه ای از اعداد یا ترکیبی از ارقام و حروف باشد که اطلاعاتی نظیر فرمول شیمیایی، اسامی مختلف ماده شیمیایی، شکل ساختاری ماده، درجه خلوص، گرید ماده و دیگر ویژگی‌های ماده را در اختیارتان قرار دهد.

 

مطب پیشنهادی :
نمایندگی سیگما آلدریچ در رشت | خرید فروش سیگما آلدریچ در رشت

نمایندگی شرکت سیگما آلدریچ در تهران

ایران مرک نمایندگی مرک آلمان : تلفن سفارش 09357007743

سیگما ایران نمایندگی سیگما آلدریچ : تلفن سفارش 09128308091

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *