نمایندگی آلفا ایسر در ایران | مواد شیمیایی آلفا ایسر | شرکت آلفا ایسر

نمایندگی آلفا ایسر در ایران | مواد شیمیایی آلفا ایسر | شرکت آلفا ایسر

نمایندگی آلفا ایسر در ایران | مواد شیمیایی آلفا ایسر | شرکت آلفا ایسر

نمایندگی آلفا ایسر در ایران | مواد شیمیایی آلفا ایسر | شرکت آلفا ایسر :

آلفا ایسر(Alfa Aecar) شرکتی آمریکایی و زیر مجموعه شرکت ترمو فیشر ساینتیفیک(Thermo Fisher Scientific) که در سال 1989 فعالیت خود را در شهر ماساچوست آغاز کرد.

این شرکت متعلق به جانسون متی یک تامین کننده مواد شیمیایی بین المللی است علاوه بر تولید مواد شیمیایی; تولید مواد تحقیقاتی و آزمایشگاهی ، فلزات ، محصولات علوم طبیعی ، مواد آلی ، مواد معدنی و… را توسعه داده است.

خرید و فروش مواد شیمیایی آلفا ایسر بیش از 50 سال است که به دانشمندان و محققان کمک کرده که مواد خام اولیه خود را برای توسعه وپیشرفت برنامه های راهبردی بشریت تامین کنند.

عرضه و فروش مواد شیمیایی توسط شرکت آلفا ایسر در اندازه های تحقیقاتی و مقیاس بالا باعث شده این شرکت به عنوان  منبع واحد برای رفع نیاز مشتریان به مواد شیمیایی ، آزمایشگاهی ، دارویی و… و همچنین بهترین تولید کنندگان مواد شیمیایی در دنیا باشد.

درحال حاضر شرکت آلفا ایسر بیش از 38000 محصول در انبارهای خود دارد که فروش این مواد شیمیایی در اندازه و مقیاس های گوناگونی صورت میگیردو دفاتر فروش و توزیع مواد شیمیایی این شرکت در سرتاسر آمریکا ، اروپا و آسیا گسترش یافته.

معرفی محصولات آلفا ایسر:

محصولات شرکت آلفا ایسر دارای طیف گسترده ای از مواد شیمیایی است که شامل محصولات زیر میشود:

1.مواد معدنی(Inorganic):

Alfa Aesar شناخته شده در سراسر جهان به عنوان یک تولید کننده پیشرو در ترکیبات معدنی با خلوص بالا با تجربه بیش از 30 سال، هزاران مواد متمایز را تولید می کند تا با استانداردهای دقیق برای برنامه های تحقیقاتی، توسعه یابد. این شرکت طیف وسیعی از رگه های تولیدی از 50L تا 2500L را برای تولید طیف وسیعی از مواد معدنی که شامل کلرید، نیتریت، اکسید فلزی، اکسید دو فلز، سولفات، سولفید ها، هیدرید ها، کرومات ها، سولفیت ها و …فراهم میکند.

مطب پیشنهادی :
نمایندگی محصولات شیمیایی و آزمایشگاهی

آلفا ایسرتولید و همچنین سنتز سفارشی و خدمات بسته بندی ویژه را به شما پیشنهاد می کند. تمام محصولات با یک ورق اطلاعات ایمنی جامع و گواهی تجزیه و تحلیل حمل می شوند. علامت های تجاری آلفا ایسر برای خلوص و کیفیت به رسمیت شناخته شده و توسط تیم های فنی و فروش اختصاص داده شده به ارائه بهترین خدمات حمایت می شود.

2.مواد آلی(Organic):

Alfa Aesar از طیف های تولیدی و شرکت های تولیدی خود، انواع مختلفی از فلزات آلی و ترکیبات آلی را شامل آلدئیدها، الکل ها، آمین ها، آروماتیک ها، استرس ها، اترها، هیدروکربن ها، کتون ها و … ارائه می دهد. بسیاری از ترکیبات آلی و فلزات آلی از آنها به طور منظم تولید می شوند و به صورت عمده برای حمل و نقل روزانه در دسترس هستند. همچنین اکثر 20،000 ترکیبات آلی و فلزات آلی در مقادیر تحقیق و توسعه عرضه می کند.

3.فلزات آلی(Organo metallics):

Organometallics در بسیاری از فرآیندهای استئوشیومتریک و کاتالیزوری استفاده می شود. بخش عمده ای از پلی اتیلن و پلی پروپیلن از طریق کاتالیزورهای متالورژی فلزات، معمولا ناهمگن، از طریق کاتالیز Ziegler-Natta تولید می شود. ترکیبات آلومینیوم، آلیاژ آهن و ترکیبات آلومینیوم، بسیار پایه و بسیار کاهش می یابند و بسیاری از واکنش های پلیمریزاسیون را کاتالیز می کنند. نیمه هادی ها از trimethylgallium، trimethylindium، trimethylaluminium تولید می شوند. این ترکیبات فرار نیز برای برنامه های کاربردی مانند تولید دیودهای نوری (LED) مفید هستند. Ferrocene و MMT (تری کربونیل منگنز متیل سیکلوپنتادییل منگن) به عنوان عوامل ضد انفجاری به بنزین اضافه می شوند. همچنین، از اجتماع روتنیم BINAP در تولید مواد شیمیایی و داروهای ریز استفاده می شود. ترکیبات گادولینیم (Gd)و منگنز(Mn)به عنوان عامل کنتراست MRI مفید هستند. به طور مشابه، بسیاری از فلزات آلومینیوم دیگر به داروهای رادیو اکتیو وارد شده اند.

4.فلزات خالصو عناصر(Pure matals and elements):

آلفا ایسر طیف وسیعی از فلزات خالص ، آلیاژها و عناصر غیر فلزی در خلوص و فرم های مختلف با توجه به نیاز به بازار عرضه میکند.علاوه بر عناصر خالص و آلیاژها، انواع مختلفی از کربن، سرامیک برای کاربردهای با درجه حرارت بالا، مواد تبخیری، محصولات برای لحیم کاری، اپتیک، کریستال و حتی انتخاب کاتالیزورهای درجه سلول سوختی را نیز ارائه میدهد.

مطب پیشنهادی :
خرید مواد شیمیایی | خرید مواد شیمیایی آزمایشگاهی | فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی

5.حلال های شیمیایی(Solvent Chemistry):

حلالها مواد هستند، بیشتر به شکل مایع، که می تواند محلول را حل کند و یک محلول را تشکیل دهد. حلالها می توانند به طور گسترده ای به دو نوع حلال های قطبی (به عنوان مثال آب) و حلال های غیر قطبی (به عنوان مثال هگزان) بر اساس ثابت دی الکتریک آنها طبقه بندی شوند. حلال های قطبی یک ثابت دی الکتریک قوی دارند. آنها دارای یک یا چند اتم الکترونگاتیو مانند N و O هستند. گروه های کاربردی مشترک موجود در حلال های قطبی شامل الکل، کتون، اسید کربوکسیلیک و آمید هستند.قطبش حلال با افزایش ثابت دی الکتریک افزایش می یابد. حلالهای دارای مقدار ثابت دی الکتریک زیر 15 به طور کلی غیر قطبی هستند.

6.مواد بیوشیمیایی(Biochemical)

7.ترکیبات فلزات گرانبها و کاتالیزور(Purecious matals compounds and catalyst)

8.محصولات سلول های سوختی(Fuel Cell Products)

9.محصولات تجزیه ای (Analytical Products)

10.عناصرخاکی کمیاب(Rare earths)

11.نانو مواد(Nanomaterials)

12.تجهیزات آزمایشگاهی(select labratory equipment)

13.محصولات کروماتو گرافی

14. محصولات نیم رسانا(Semiconductor)

15.اسید و باز

16.بافرها

شرکت آلفا ایسر به دلیل عرضه و فروش بیش از 5000 محصول بیوشیمیایی و بیش از 38000  محصولات شیمیایی تحقیقاتی یکی از بهترین شرکت ها برای رفع نیاز های تحقیقاتی و آزمایشگاهی وهمچنین تهیه مواد شیمیایی مورد نیاز در تحقیقات علوم زیستیمانند تحقیقات ژنومیک ، ایمونولوژی ، پروتئومیک ، زیست شناسی سلولی مولکولی و تحقیقات عروقی میباشد.

فروش مواد شیمیایی

شرکت بازرگانی سیگما ایران در زمینه واردات و فروش  کلیه مواد شیمیایی از برندهای شرکت سیگما،شرکت مرک آلمان، درحال فعالیت و خدمت به دانشجویان ، پژوهشگران و داروسازان و تولید کننده ها می باشد.

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *