لیست قیمت مواد شیمیایی مرک آلمان | قیمت محصولات مرک آلمان | سیگما الدریچ

لیست قیمت مواد شیمیایی مرک آلمان | قیمت محصولات مرک آلمان

لیست قیمت مواد شیمیایی مرک آلمان | قیمت محصولات مرک آلمان

لیست قیمت مواد شیمیایی مرک آلمان | قیمت محصولات مرک آلمان :

در سال 2010 ، مرك شركت Millipore مستقر در بيلريكا را با مبلغ 5.3 ميليارد يورو (7.2 ميليارد دلار آمريكا) به دست گرفت.

اکنون واحد تجاری زندگی دانش مرک است. با دستیابی به Millipore ، مرکدر حال تثبیت منابع خود در ایالات متحده و خاموش کردن تأسیسات و انبار گیبستون است.

عملیات گیبستون به دفتر جدید فیلادلفیا و مقر Millipore منتقل می شود.

مرک کره در پنجمین روز همکاری صنعتی کره و اتحادیه اروپا در سال 2011 ، “جایزه سرمایه گذار پیشرو” را دریافت کرد.

در دسامبر سال 2013 ، این شرکت AZ Electronic Material SA (AZEM) را با مبلغ حدود 2.6 میلیارد دلار پول نقد برای افزایش عرضه محصولات شیمیایی ویژه به صنعت الکترونیک خریداری کرد.

در سپتامبر سال 2014 ، مرك توسعه باليني دو نامزد دارو را در زمينه تكنيك درماني با استفاده از اکسيژن بيوتراپي متوقف كرد. یکی از کاندیداهای دارویی با جذب داروی ایمونوتراپی سرطان مخصوص سرطان آنتی ژن MUC1 با نام آنتی ژن MUC1 ، عدم موفقیت در استخدام بیمار دچار شد ، بعداً در ماه سپتامبر اعلام شد که این شرکت سیگما-آلدریچ را با 17 میلیارد دلار خریداری می کند.پس از اتمام کسب در سال 2015 ، مرک حدود 50،000 کارمند دارد.

مطب پیشنهادی :
اسید سولفوریک سیگما آلدریچ

در نوامبر 2014 ، مرک و Pfizer با این قرارداد توافق کردند که دومی برای فروش داروی ایمونوتراپی آزمایشی آزمایشی با هزینه 850 میلیون دلار برای فروش دارایی قبلی استفاده کنند.

در اکتبر 2015 ، مرک فاش کرد که می تواند حقوق داروی Kuvan را به BioMarin Pharma Inc بازگرداند. این دارو در درمان اختلال ژنتیکی نادر PKU مؤثر است ، اما مرک در حال دور شدن از ژنتیک به سمت درمان سرطان ، ایمونولوژی و عصب شناسی است.

در ماه اکتبر اعلام شد که کارل لودویگ کیلی ، مدیر عامل شرکت مرک از آوریل 2007 ، در آوریل 2016 بازنشسته می شود و توسط استفان اوشمن ، که از سال 2011 عضو هیئت اجرایی بود ، جانشین وی می شود.

مطب پیشنهادی :
اسید سولفوریک سیگما آلدریچ

در آوریل 2017 ، این شرکت اعلام کرد کسب شرکت آزمایش ایمنی مواد غذایی ، BioControl Systems Inc را کامل کرده است. در آگوست همان سال ، این شرکت مالکیت جدایی از ناتریکس را با مبلغی اعلام نشده اعلام کرد.

در آوریل 2019 ، مرك اعلام كرد كه Versum Material را با 6.5 میلیارد دلار (53 دلار برای هر سهم) به دست می آورد.

ایران مرک نمایندگی مرک آلمان : تلفن سفارش 09357007743

سیگما ایران نمایندگی سیگما آلدریچ : تلفن سفارش 09128308091

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *