خرید مواد شیمیایی مرک | نمایندگی فروش مواد شیمیایی مرک آلمان | سیگما الدریچ

خرید مواد شیمیایی مرک | نمایندگی فروش مواد شیمیایی مرک آلمان

خرید مواد شیمیایی مرک | نمایندگی فروش مواد شیمیایی مرک آلمان

خرید مواد شیمیایی مرک | نمایندگی فروش مواد شیمیایی مرک آلمان :

در سپتامبر سال 2017 ، مرک گفت که در حال بررسی گزینه هایی برای تقسیم سلامت مصرف کننده ، از جمله فروش بالقوه کامل یا جزئی یا مشارکت استراتژیک است.

یک تحلیلگر سهام عدالت تخمین می زند که این واحد می تواند از یک فروش کامل 1.8 میلیارد یورو به 2.7 میلیارد یورو سفارش دهد.

در ماه دسامبر رویترز گزارش داد كه هم Nestlé و هم صاحبان سهام خصوصی Stada در حال تهیه پیشنهادات برای گروه بهداشت مصرف كنندگان مرک بودند.

روزها بعد ، دوباره رویترز گزارش داد که پریگو همچنین در حال تهیه پیشنهاد برای تقسیم منطقه 4 میلیارد یورو (4.7 میلیارد دلار به 4.8 میلیارد دلار) است.

در آوریل سال 2018 ، رویترز گزارش داد كه تولیدكننده داروی عمومی ، میلان برای دستیابی به مشاغل بهداشت و درمان مصرف كننده بین 3.5 تا 4 میلیارد یورو (3 تا 4/4 میلیارد پوند) در مباحث پیشرفته بود.

مطب پیشنهادی :
خرید مواد شیمیایی کرمانشاه | خرید مواد آزمایشگاهی سیگما آلدریچ مرک آلمان در کرمانشاه

در اواخر ماه ، رویترز گزارش داد كه Procter & Gamble این بخش را به مبلغ 3.4 میلیارد یورو خریداری می كند (2.96 میلیارد پوند ؛ 4.2 میلیارد دلار)

نامگذاری کمپانی

مرك در دارشتات تنها جانشین قانونی مركز اصلی است و حقوق مارك تجاری “مرك” را در همه كشورها به استثنای آمریكا و كانادا حفظ می كند. در کمپین های اخیر برندسازی ، این شرکت از خود به عنوان “Merck اصلی” و “Merck واقعی” یاد کرده است. این شرکت تا سال 1995 به طور قانونی با نام E. Merck oHG شناخته می شد ، هنگامی که Merck KGaA به شرکت اصلی مادر و سابق یک شرکت هلدینگ تبدیل شد. هر دو oHG و KGaA از نوع تجاری موجودیت تجاری عمومی هستند و در گفتار و مارک های روزمره مورد استفاده قرار نمی گیرند.

در سال 2015 ، مركس آرم جدیدی را تصویب كرد و اظهار داشت كه در مورد حمایت از نام تجاری “مرک واقعی” بسیار تهاجمی تر خواهد بود. این دادگاه در چندین کشور علیه دادگاه زیرمجموعه سابق خود Merck & Co. (MSD) بخاطر نقض استفاده از نام مرک دعوی قضایی کرده است. در سال 2016 ، دیوان عالی دادگستری در انگلستان این حكم را صادر كرد كه MSD با شرکت مادر سابق خود توافق كرده است و تنها Merck of Darmstadt مجاز به استفاده از نام مرک در انگلستان است. قاضی همچنین اظهار داشت كه استفاده MSD از مرک به عنوان بخشی از برندسازی در وب سایت های جهانی خود به انگلستان هدایت شده و حقوق مارك تجاری مرك را در انگلستان نقض كرده است. در پاسخ ، MSD در ایالات متحده دادخواست ضد دادخواهی را آغاز کرده است.

مطب پیشنهادی :
خرید مواد آزمایشگاهی ارومیه | خرید مواد شیمیایی ارومیه | خرید تجهیزات آزمایشگاهی ارومیه

خرید مواد شیمیایی مرک | نمایندگی فروش مواد شیمیایی مرک آلمان

ایران مرک نمایندگی مرک آلمان : تلفن سفارش 09357007743

سیگما ایران نمایندگی سیگما آلدریچ : تلفن سفارش 09128308091

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *