خرید مواد شیمیایی مرک آلمان | فروش مواد آزمایشگاهی شرکت مرک آلمان از نمایندگی شعبه ایران

خرید مواد شیمیایی مرک آلمان | فروش مواد آزمایشگاهی شرکت مرک آلمان از نمایندگی شعبه ایران

خرید مواد شیمیایی مرک آلمان | خرید حلال شیمیایی | نمایندگی شرکت مرک آلمان در تهران

خرید مواد شیمیایی مرک آلمان | فروش مواد آزمایشگاهی شرکت مرک آلمان از نمایندگی شعبه ایران

خرید مواد شیمیایی مرک آلمان | فروش مواد آزمایشگاهی شرکت مرک آلمان از نمایندگی شعبه ایران :

قیمت فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی مرک آلمان

شرکت مرک آلمان یکی از بزرگترین تولید کنندگان مواد شیمیایی آزمایشگاهی در دنیا می باشد و می داند که نتایج تکرار پذیر، قابل تفسیر و در نهایت قابل انتشار، تنها با استفاده از معرف هایی با کیفیت بالا در هر آزمایش امکان پذیر است،از این رو سخت تلاش می کند تا معرف های خوب و مستند را برای محققان و دانش پژوهان فراهم کند.

خرید مواد شیمیایی و ازمایشگاهی مرک

کد محصولات شرکت مرک آلمان

محصولات شیمیایی تحقیقاتی شرکت مرک مانند آنتی بیوتیک ها، بافرها، مواد شوینده، رنگ ها و سوبستراها، مواد مخصوص آنالیز مانند پروب های خاص هدف، آنتی بادی ها، سنجش ها، معرف های وسترن بلات، مهار کننده و فعال کننده های مولکول کوچک، مکمل های کشت سلولی، معرف های خالص سازی پروتئین، ابزارهای زیست شناسی مولکولی و کیت های رنگ آمیزی برای هر آزمایشگاه علوم حیاتی ضروری هستند.

مطب پیشنهادی :
خرید مواد شیمیایی | خرید مواد شیمیایی آزمایشگاهی | فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی

همچنین زمینه های فنی خاص مانند زیست شناسی مولکولی، آنالیز سلولی، جداسازی کروماتوگرافی و تشخیص پروتئین، به مواد بیوشیمیایی با خصوصیات خاصی احتیاج دارند،بنابراین بیشتر معرف های مرک برای کاربردهای فنی و زمینه های تحقیقاتی اختصاص یافته اند.

خرید مواد شیمیایی شرکت مرک آلمان

فروش مواد شیمیایی شرکت مرک آلمان

تحقیقات بیوشیمیایی در شرکت مرک از ابزار و اهمیت ویژه ای برخوردار هستند که چندین تکنیک را در بر می گیرند و در زمینه های متعدد از جمله سرطان و آپوپتوز، سیگنالینگ سلولی، علوم اعصاب، سلامت و سمیت سلول، متابولیسم، ساختار سلولی، اپی ژنتیک، التهاب، ایمونولوژی و سلول های بنیادی کاربرد دارند.

شرکت مرک آلمان

خرید ماده شیمیایی

به طور کلی شرکت مرک به کیفیت بالا معتقد است و به همین دلیل معرف ها، مواد شیمیایی و آزمایشگاه های خود را در حین توسعه و تولید تحت کنترل های دقیق قرار می دهد تا از نتایج قابل اعتماد و قابل تکرار اطمینان حاصل کند، بنابراین برای آنالیز و سنتز، برنامه های کاربردی پیچیده یا روتین، تحقیق و تولید و برای تسهیل کار روزانه محققان و دانش پژوهان بیش از 30000 مواد شیمیایی و معرف های برتر را تولید می کند و در صورت نیاز به پشتیبانی بیشتر، همان کیفیت عالی را توسط تیم های خدماتی خود در سراسر جهان به جامعه علمی ارایه می دهد.

مطب پیشنهادی :
فروش ماده شیمیایی | فروش مواد شیمیایی و آزمایشگاهی | گرید های ماده شیمیایی

 

فروش مواد شیمیایی

شرکت بازرگانی سیگما ایران در زمینه واردات و فروش  کلیه مواد شیمیایی از برندهای شرکت سیگما،شرکت مرک آلمان، درحال فعالیت و خدمت به دانشجویان ، پژوهشگران و داروسازان و تولید کننده ها می باشد.

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *