خرید محیط کشت TCBS Agar | نمایندگی فروش محیط کشت TCBS Agar در ایران

خرید محیط کشت TCBS Agar | نمایندگی فروش محیط کشت TCBS Agar در ایران

خرید محیط کشت TCBS Agar | نمایندگی فروش محیط کشت TCBS Agar در ایران

خرید محیط کشت TCBS Agar | نمایندگی فروش محیط کشت TCBS Agar در ایران

(TCBS Agar (Thiosulfate-citrate-bile salts-sucrose agar

محیط کشت TCBS Agar برای جداسازی انتخابی ویبریو کلرای و سایر انتروپاتوژن های ویبریو (به جز Vibrio hollisae) در ماهی، غذاهای دریایی و نمونه های بیولوژیکی با منشاء حیوانی استفاده می شود. این محیط کشت برای استفاده در تشخیص بیماری یا سایر شرایط در انسان در نظر گرفته نشده است.

خرید و فروش محیط کشت TCBS Agar

تیوسولفات، سدیم سیترات و قلیایی بودن محیط، رشد قابل توجهی از انتروباکترها را مهار می کنند. صفرا اکسی و کلات سدیم رشد انتروکوک ها را کند کرده و مانع از رشد باکتری های گرم مثبت می شوند.

برمتیمول آبی و تیمول آبی شاخص های pH می باشند و اسیدی شدن محیط حاصل از تخمیر ساکارز توسط ویبریو باعث می شود که برمتیمول آبی به رنگ زرد در بیاید. با استفاده از تیوسولفات به عنوان منبع گوگرد و در حضور سیترات فریک، سولفید هیدروژن تولید می شود.

مطب پیشنهادی :
تعریف محیط کشت عمومی | خرید محیط کشت

عصاره مخمر و پپتون نیتروژن، ویتامین ها و اسیدهای آمینه موجود در محیط کشت را فراهم می کنند، کلرید سدیم باعث رشد بهینه و فعالیت متابولیکی گیاه هالوفیل ویبریو می شود آگار نیز یک عامل تقویت کننده است.

قیمت محیط کشت

محیط کشت چیست ؟

محیط کشت یک محیط ویژه است که در آزمایشگاه های میکروبیولوژی برای رشد انواع مختلف میکروارگانیسم ها مانند باکتری ها، تک یاخته ها، جلبک ها و قارچ ها استفاده می شود و در اتوکلاو، جایی که برای مدت زمان مشخصی تحت گرمایش قرار می گیرد.

محیط کشت

خرید محیط کشت

شرکت سیگما ایران با توجه به نیازبازار اقدام بفروش کلیه محیط کشت های آماده اعم از محیط کشت میکروبی و محیط کشت سلولی کرده است که ساخته شده توسط کارشناسان خبره در آزمایشگاه های مجهز و با کنترل کیفیت عالی می باشد، این شرکت در مورد کلیه فروش و خدمات خود ضمانت اصل بودن کالا را متعهد می باشد.

مطب پیشنهادی :
محیط کشت جانوری | خرید محیط کشت جانوری

 

09357007743 تلفن سفارش محصولات
با تشکر از شما سیگما ایران نمایندگی سیگما الدریچ در ایران و تیم طراحی پایان نامه من

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *