زنجیره سرد Cold chain شرکت سیگما ایران | سیگما ایران | نمایندگی سیگما آلدریچ

زنجیره سرد Cold chain شرکت سیگما ایران

زنجیره سرد Cold chain شرکت سیگما ایران

زنجیره سرد Cold chain شرکت سیگما ایران :

یک زنجیره سرد (Cold chain) یک زنجیره تامین  و توزیع محصولات بیولوژک در درمای کنترل شده است. این زنجیره انتقال شامل یک سری از فعالیت های تولید یخچال، ذخیره سازی و توزیع، همراه با تجهیزات و تدارکات مربوطه است که امکان انتقال و نگهداری محصولات در دمای مطلوب را فراهم می کند.

فرایند زنجیره سرد (Cold chain) برای حفظ و گسترش و حصول اطمینان از عمر مفید محصولات، مانند کیت های تحقیقاتی و مواد بیولوژیک (آنزیم ها و محصولات ژنتیکی و…)، محصولات تازه محصولات کشاورزی، غذاهای دریایی، مواد غذایی یخ زده، فیلم های عکاسی، مواد شیمیایی و دارویی استفاده می شود. این محصولات در حین حمل و نقل و زمانی که در ذخیره سازی و حتی در موقع نگهداری در فروشگاه ها نیز سرد نگهداری می شوند.

شرکت سیگما ایران با بهره گیری از تکنولوژی های روز دنیا با حفظ زنجیره سرد (Cold chain) و نگهداری محصولات در دمای مخصوص، محصولات مورد درخواست مشتریان را با بهترین کیفیت تقدیم می کند.

 

سیگما ایران، با سال ها سابقه در زمینه فروش کیت تحقیقاتی و مواد شیمیایی آزمایشگاهی، آماده ارائه خدمات به دانشجویان، اساتید دانشگاه، مراکز تحقیقاتی و تولیدی می باشد. جهت خرید کیت تحقیقاتی با بهترین قیمت،‌ با ما تماس بگیرید.

دفتر فروش: ۰۲۱۶۶۰۷۴۲۷۷ 

شماره تلگرام و واتس اپ : ۰۹۳۵۷۰۰۷۷۴۳

مدیریت : ۰۹۱۲۸۳۰۸۰۹۱


با تشکر از تیم پایان نامه من (بزرگترین سایت مشاوره پایان نامه و انجام پایان نامه در ایران)