آنالیز و کروماتوگرافی | آنالیز و کروماتوگرافی مواد شیمیایی و آزمایشگاهی در سیگما ایران

آنالیز و کروماتوگرافی | آنالیز و کروماتوگرافی مواد شیمیایی و آزمایشگاهی در سیگما ایران

آنالیز و کروماتوگرافی | آنالیز و کروماتوگرافی مواد شیمیایی و آزمایشگاهی در سیگما ایران

آنالیز و کروماتوگرافی | آنالیز و کروماتوگرافی مواد شیمیایی و آزمایشگاهی در سیگما ایران :

 شرکت سیگما ایران طیف کاملی از محصولات با کیفیت بالا را برای نتایج دقیق و درخشان در انواع برنامه های کاربردی تحلیلی ارائه می دهد، از جمله HPLC، GC، کارتریج فیشر، تجزیه و تحلیل و ردیابی عناصر، تجزیه و تحلیل کلاسیک، نظارت بر هوا، تجزیه و تحلیل مواد غذایی و آشامیدنی و آزمایش مهارت. این شرکت همچنین مجموعه ای کامل از تجهیزات ایمنی را نیز عرضه می کند.

  • مواد آنالیزی استاندارد Analytical Standards and Certified Reference Materials:

    محصولات عرضه شده توسط شرکت سیگما ایران تعداد ۲۰،۰۰۰ محصول که دارای استانداردهای زیست محیطی، پتروشیمی، داروئی، تشخیص بالینی و سم شناسی، پزشکی قانونی، مواد غذایی و نوشیدنی، استانداردهای GMO، لوازم آرایشی و بهداشتی، دامپزشکی و خیلی بیشترهستند، می باشد. تمام استانداردهای تولیدی حداقل حداقل دو بار مورد تأیید ISO / IEC 17025، ISO Guide 34 و ISO 17034، که بالاترین سطح کیفی قابل دستیابی برای تولید کنندگان مواد مرجع است، قرار گرفته است.

  • گاز کروماتو گرافی Gas Chromatography:

    ستون های کروماتوگرافی عرضه شده توسط شرکت سیگما ایران شامل ستون های کروماتوگرافی گازهای مویرگی (GC و GC / MS) ، ستون های یونی مایع، MS-grade، Fast GC، GCxGC، chiral و PLOT برای به کارگیری در صنایع مختلف (از جمله صنایع زیست محیطی، نفت، شیمیایی، غذا و نوشیدنی، و دارویی)می باشد. این شرکت همچنین کامل ترین بخش از ستون ها و اجزای GC را ارائه می کند.

  • UHPLC & HPLC:

    شرکت سیگما ایران انتخاب گسترده ای از کروماتوگرافی مایع با کارایی بالا (HPLC، UHPLC و LC / MS) برای تجزیه و تحلیل مولکول های کوچک و بزرگ (بیومولکول)، از جمله آنهایی که با استفاده از ذرات کاملا متخلخل (TPP) با ستون های Purospher® STAR ما، ذرات سطحی متخلخل (SPP) از قبیل Ascentis® Express و BIOshell® و Chromolith® تکنولوژی سیلیکا یکپارچه را ارائه می دهد. گزینه های چندگانه / انتخابی ما در دسترس هستند، از جمله آنهایی که برای فاز معکوس (مانند C18، C8، RP-آمید قطبی جاسازی شده، فنیل، پنتافوورفنیل، دیول و سایانو)، فاز طبیعی و HILIC (به عنوان مثال zwitter ionic ZIC®، OH5، NH2، Si و F5) کاربرد دارند. این شرکت ستون های گسترده ای برای جداسازی کریال (انانتیوم)، مانند فازهای مبتنی بر سیکلوکودکسترین و گلیکوپروتئین های کلرید کریستالی منحصر به فرد مانند Astec® CHIROBIOTICS® (وانکومایسین، Teicoplanin و غیره) را ارائه می دهد. اندازه گیری کروماتوگرافی (SEC، GFP و GPC شامل TSKgel )، و حالت های تبادل یونی نیز قابل ارائه هستند. عملکرد حداکثری سیستم خود را می توانید با استفاده از حلال ها و بافر های با کیفیت بالا، استانداردهای کالیبراسیون، ویال های اتوماتیک نمونه، اتصالات، لوله ها، بخاری های ستون، انژکتور ها و دیگر لوازم جانبی HPLC به دست آورید.

  • LC-MS:

    شرکت سیگما ایران یک انتخاب برتر از ابزار تحلیلی اثبات شده و مواد مصرفی که مطابق با الزامات دانشمندان است که در درجه اول از تکنیک LC-MS برای تجزیه و تحلیل مواد مخدر، جداسازی زیستی مولکولی و آزمایشات تحلیلی استفاده می کنند، را ارائه می دهد. انتخاب ستونها، حلالها، استانداردها و محصولات آماده سازی نمونه که به طور انحصاری برای LC-MS طراحی شده است و نیاز حیاتی به تععین خلوص را برآورده می کند.

آنالیز و کروماتوگرافی | آنالیز و کروماتوگرافی مواد شیمیایی و آزمایشگاهی در سیگما ایران

  • اسپکتروکپی Spectroscopy:

  • کروماتوگرافی کاغذی LPLC, TLC & Paper Chromatograph:

    شرکت سیگما ایران ارائه دهنده کروماتوگرافی لایه نازک (TLC)، آماده سازی TLC و TLC با کارایی بالا (HPTLC) شامل صفحات، واکنش دهنده ها و لوازم جانبی می باشد. همچنین این شرکت ارائه دهنده محصولات جانبی مانند صفحات TLC فویل شیشه ای، پلی اتیلن و پلی استیل های آلومینیومی پوشش داده شده با ژل سیلیکا (بدون اصلاح، ژل نانو سیلیکا، C-18، C-18 اصلاح شده شیمیایی، آمینو، سیانو)، اکسید آلومینیوم (Alox) سلولز (الیاف، میکرو کریستال) و فازهای ثابت پلی آمید ۶ با و بدون نشانگر می باشد.

  • تیتراسیون و کارل فیش Karl Fischer & Titration:

    شرکت سیگما ایران مجموعه ای جامع از محصولات را برای تیتراسیون در بسته بندی های مختلف مناسب برای کاربرد های متعدد را ارائه می دهد.

  • تجزیه و تحلیل مواد غذایی و آشامیدنی Food & Beverage Analysis:

    ایمنی مواد غذایی مهم است. در شرکت سیگما ایران، ما اهمیت آنچه را که شما برای تعیین ارزش غذایی و کیفیت مواد غذایی و حصول اطمینان از ایمنی غذا می پردازید درک می کنیم. این شرکت طیف جامعی از محصولات با کیفیت بالا و راه حل های قابل اعتماد برای تجزیه و تحلیل گردش کار شما را ارائه می دهد.

آنالیز و کروماتوگرافی | آنالیز و کروماتوگرافی مواد شیمیایی و آزمایشگاهی در سیگما ایران

 

سیگما ایران، با سال ها سابقه در زمینه فروش کیت تحقیقاتی و مواد شیمیایی آزمایشگاهی، آماده ارائه خدمات به دانشجویان، اساتید دانشگاه، مراکز تحقیقاتی و تولیدی می باشد. جهت خرید کیت تحقیقاتی با بهترین قیمت،‌ با ما تماس بگیرید.

دفتر فروش: ۰۲۱۶۶۰۷۴۲۷۷ 

شماره تلگرام و واتس اپ : ۰۹۳۵۷۰۰۷۷۴۳

مدیریت : ۰۹۱۲۸۳۰۸۰۹۱


با تشکر از تیم پایان نامه من (بزرگترین سایت مشاوره پایان نامه و انجام پایان نامه در ایران)